Ohra, bedankt


11 oktober 2012 – Vandaag valt een klein kaartje in de bus, van Ohra Verzekeringen. De marketeers bij Ohra hebben de loyale klant ontdekt. Met een klein gebaar zeggen ze vandaag ‘bedankt’. En, omdat ze snappen dat ik niet wil dat zij voor mij bepalen mag ik zelf een cadeautje kiezen. Ik geef aan een goed doel.

En nee, ze proberen me niets te verkopen. Nee, nu niet…ik lees de kleine letters natuurlijk en inderdaad, ze gaan me wel gedurende de actieperiode e-mails sturen met productinformatie. Voor wat hoort wat?

Wat het me je doet als klant? Je voelt je opgemerkt, gewaardeerd en omdat het nog zo nieuw is – dat werken aan loyaliteit – praat je er positief over met anderen. En dat is dan een win-win situatie. Zouden meer makteers moeten doen :-).

En omdat ik toch de actie bekijk vanuit de marketing communicatie blik. Jammer van de kille URL (https://ohra.basiscommunicatie.tv/main/ordervariant/3441) en het ontbreken van de share knoppen op de bevestigingspagina. Gemiste kans.

Plaats een reactie